Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Niepołomice

Rozeznanie: Rehabilitacja

Projekt „Aktywni Niepołomice” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0086/18

ROZEZNANIE DOSTĘPNEJ OFERTY RYNKOWEJ

I. Opis przedmiotu zamówienia

Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu.

Usługa obejmuje następujące zabiegi:

LP

NAZWA ZABIEGU

ILOŚĆ

1

REHABILITACJA RUCHOWA

60

2

TERAPIA MANUALNA

60

3

ZABIEGI FIZYKALNE

50

4

REHABILIRACJA DOMOWA

48

II. Warunki współpracy:

  1. Umowa cywilno-prawna realizowana w okresie od podpisania umowy do 30.10.2021
  2. Usługa realizowana w pomieszczeniach udostępnionych przez Wykonawcę lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Niepołomice.

III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Pomieszczenie udostępnione przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi musi znajdować się na terenie Gminy Niepołomice.
  2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług rehabilitacji.
  3. Wykonawca posada wyposażenie pozwalające na realizację wszystkich zabiegów wymienionych w pkt I.

Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu oferty.

IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.

  1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
  1. cena usługi brutto - 90 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 90
  1. Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową – 10 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 10
  1. Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:

Cena: (Cmin / C of. licz.) x 90 = liczba uzyskanych punktów,                

gdzie: 

Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.

Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

  1. Punkty za kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 10 punktów, weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

  • Nie posiada umowy z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 0 pkt
  • Posiada umowę z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 10 pkt

Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 10 pkt. Punkty się nie sumują.

Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania, a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.  

Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

  1. W druku „formularz oferty” – należy podać cenę brutto każdego z zabiegów wymienionych w pkt 1.

LP

NAZWA ZABIEGU

ILOŚĆ

CENA

KOSZT

1

REHABILITACJA RUCHOWA

60

 

 

2

TERAPIA MANUALNA

60

 

 

3

ZABIEGI FIZYKALNE

50

 

 

4

REHABILIRACJA DOMOWA (zawiera koszt dojazdu)

48

 

 

  1. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.
  2. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
  3. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr).
  4. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.

V. Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy składać na adres e-mail: mgops@niepolomice.eu lub w siedzibie Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Bocheńska 26, 32-005 Niepołomice do dnia 25.05.2021 r. do godziny 12.00.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.  

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.

VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości osób korzystających z usługi oraz ilości zabiegów. 
  2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.

ZAŁĄCZNIKI:

UWAGA!

UWAGA!!! ZWROT VAT ZA GAZ. Wniosek należy złożyć do 30 września 2024 r. lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych.

UWAGA! Nowe druki do świadczeń rodzinnych obowiązujące od 1.01.2024r.

UWAGA! Dodatek osłonowy na 2024 rok - DRUK

UWAGA! Świadczenie REFUNDACJA PODATKU VAT ZA GAZ za 2023 roku - KLIKNIJ MNIE PO WIĘCEJ

ŚWIADCZENIA RODZINNE i FUNDUSZ ALIMENTACYJNY:

  1. Od 1 lipca 2023r. do 30 listopada 2023r. można będzie składać wnioski o Zasiłek Rodzinny na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.
  2. Od 1 lipca 2023 r. do 31 października 2023r. można będzie składać wnioski o Fundusz alimentacyjny na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej w oddziale MGOPS. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.
  3. Od 1 lipca 2023r. do 30 listopada 2023r. można będzie składać wnioski o Specjalny Zasiłek Opiekuńczy na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.

Ponadto przypominamy Świadczenie Wychowawcze 500+ realizuje ZUS. W okresie od 1 lutego do 31 maja 2023 roku, należało złożyć wniosek do ZUS o przedłużenie Świadczenia Wychowawczego 500+ na okres zasiłkowy, który zaczyna się od 1 czerwca 2023 roku do 31 maja 2024 roku. 

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.