Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach zaprasza do składania ofert na usługę "Zakup urządzeń pozwalających realizować usługę „opieka na odległość” na rzecz osób w wieku 60 + z terenu gminy Niepołomice, przy wykorzystaniu tzw. „opasek bezpieczeństwa” lub innych „urządzeń bezpieczeństwa”, a także usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieki na odległość””
Poniżej pełna treść ogłoszenia:
Niepołomice, dnia 11 marca 2024 r.
MGOPS-26-1/2024
Z A P Y T A N I E O F E R T O W E
dotyczy zamówienia publicznego,
którego wartość nie przekracza kwoty 130. 000, 00 zł
Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach
zaprasza do złożenia oferty na:
"Zakup urządzeń pozwalających realizować usługę „opieka na odległość” na rzecz osób w wieku 60 + z terenu gminy Niepołomice, przy wykorzystaniu tzw. „opasek bezpieczeństwa” lub innych „urządzeń bezpieczeństwa”, a także usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieki na odległość””
- Tryb udzielenia zamówienia publicznego.
- Zamówienie prowadzone jest wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza od kwoty 130. 000, 00 zł, dlatego też do zapytania tego, nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.).
- Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach zastrzega na swoją rzecz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wybory najkorzystniejszej oferty.
- Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach zastrzega na swoją rzecz, prawo do zmiany lub odwołania warunków zapytania, także przez upływem terminu do składania ofert.
- W związku z koniecznością zachowania spójności, kompatybilności i bezpieczeństwa usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest:
- zakup wraz z dostawą do 10 sztuk urządzeń do świadczenia usługi „opieki na odległość”, tzw. „opasek bezpieczeństwa” lub „innych urządzeń bezpieczeństwa”, dla osób w wieku 60+ z terenu Gminy Niepołomice;
- zakup usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieki na odległość”, dzięki urządzeniom dostarczonym przez Wykonawcę, o których mowa lit. a) powyżej;
- zakup usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieka na odległość” za pomocą do 150 sztuk opasek bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” w edycji na rok 2022 i 2023;
- Centrum monitoringu musi pracować 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu, przez cały okres realizacji umowy, nadzorując, rejestrując i przyjmując zgłoszenia alarmowe przesyłane przez „opaski bezpieczeństwa” i „urządzenia bezpieczeństwa”, a także podejmować interwencje w odpowiedzi na w/w zgłoszenia.
- W ramach dostawy do 10 sztuk nowych „opasek bezpieczeństwa” lub „innych urządzeń bezpieczeństwa”, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić kompatybilne, specjalistyczne oprogramowanie do nich, wraz z usługą obsługi telekomunikacyjnej / teleinformatycznej systemu „opieki na odległość”. W tym celu, Wykonawca skorzysta z odpowiednich licencji, bądź własnych autorskich praw majątkowych.
- Z zastrzeżeniem pkt 5) poniżej, w ramach dostawy usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieka na odległość” za pomocą opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kompatybilnego, specjalistycznego oprogramowania do nich, wraz z usługą obsługi telekomunikacyjnej / teleinformatycznej systemu „opieki na odległość”. Oprogramowanie do opasek bezpieczeństwa, o których mowa w zdaniu poprzednim (ewentualnie odpowiedni system informatyczny) Wykonawca zapewni, korzystając z odpowiednich licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych, bądź z własnych autorskich praw majątkowych.
- W przypadku braku możliwości wgrania do opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023 oprogramowania, którym dysponuje Wykonawca (niezależnie z jakich przyczyn), ten będzie mógł zapewnić własne opaski bezpieczeństwa / urządzenia bezpieczeństwa, które zostaną udostępnione / użyczone osobom wskazanym przez Zamawiającego na czas realizacji przedmiotu zamówienia (tak w celu realizacji usługi opieki na odległość przy wykorzystaniu centrum monitoringu). W takim przypadku, cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt II. 1) lit. c., nie ulegnie podwyższeniu, a ilekroć w niniejszym zamówieniu mowa jest o opaskach bezpieczeństwa / urządzeniach bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, należy przez to rozumieć także opaski bezpieczeństwa / urządzenia bezpieczeństwa, dostarczone przez Wykonawcę, w trybie zastępczym, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
- Gdy wystąpi taka potrzeba, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia użytkowników z obsługi dostarczonych opasek bezpieczeństwa lub innych urządzeń bezpieczeństwa. Szkolenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, obejmować może także obsługę opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa zakupionych przez Wykonawcę w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, a to z uwzględnieniem oprogramowania / systemu informatycznego obsługującego te urządzenia, dostarczonego przez Wykonawcę.
- Dostarczone przez Wykonawcę opaski bezpieczeństwa lub inne urządzenia bezpieczeństwa muszą być połączone z usługą operatora pomocy (centrum monitoringu) przez 7 dni w tygodniu, całodobowo, przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Zastrzeżenie to dotyczy także opasek bezpieczeństwa zakupionych przez Wykonawcę w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, bądź zabezpieczonych przez Wykonawcę w trybie zastępczym, o którym mowa w pkt 5) powyżej.
- Usługa dostawy opasek bezpieczeństwa lub innych urządzeń bezpieczeństwa oraz usługa prowadzenia i utrzymania centrum monitoringu dla obsługi opasek bezpieczeństwa i urządzeń bezpieczeństwa dostarczonych na podstawie niniejszego postępowania, a także zamówienia zrealizowanego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” w edycji na 2022 i 2023, będzie realizowana w zgodzie i na podstawie założeń Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2024” oraz programu osłonowego Gminy Niepołomice „Korpus Wsparcia Seniorów gminy Niepołomice na rok 2024”.
- Informacje dotyczące dostarczanych opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa;
- Stan dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń - fabrycznie nowe, bardzo dobrej jakości;
- Stan dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń w trybie zastępczym, o którym mowa w pkt II. 5) niniejszego zamówienia – używane, jednak w bardzo dobrym stanie technicznym bądź nowe – bardzo dobrej jakości;
- Rodzaj zapięcia - jak najłatwiejsze, z możliwością regulacji długości paska;
- Identyfikacja urządzenia - opaska musi posiadać indywidualny i niepowtarzalny numer seryjny lub numer IMEI;
- Dostarczane urządzenia muszą zapewniać użytkownikowi możliwość skorzystania z następujących funkcji:
- przycisk bezpieczeństwa – sygnał SOS (przycisk umożliwiający połączenie się ze stale gotową do interwencji centralą);
- detektor upadku;
- lokalizator GPS;
- funkcje umożliwiające komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami;
- funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja);
- Dostarczane urządzenia, mogą zapewniać użytkownikowi możliwość skorzystania z funkcji dodatkowych, niewymienionych w pkt 5) powyżej, w tym między innymi takich jak czujnik zdjęcia i założenia urządzenia, czy też możliwość monitorowania czasu realizowanej opieki przez osoby świadczące usługi opiekuńcze lub pomoc sąsiedzką;
- Dostarczane urządzenia muszą generować komunikaty głosowe, które będą informować użytkowników o włączeniu i wyłączeniu opaski, a także konieczności naładowania baterii w opasce / urządzeniu.
- Wymagania dotyczące baterii w nowych opaskach bezpieczeństwa / urządzeniach bezpieczeństwa:
- czas działania urządzeń w stanie czuwania, bez żadnych działań ze strony użytkownika (jak np. wykonywanie połączeń) - minimum 48 godzin;
- żywotność baterii na oferowanym poziomie co najmniej 2 lata;
- czas jednego pełnego ładowania urządzenia nie dłużej niż 4 godziny;
- każde urządzenie musi posiadać ładowarkę sieciową przystosowaną do użytkowania w polskiej sieci energetycznej (230 V) oraz w gniazdkach używanych w Polsce
(typ C lub E).
- Serwis i gwarancja dostarczanych opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa:
- dostarczone przez Wykonawcę urządzenia muszą być serwisowane przez Wykonawcę lub podmioty działające na jego zlecenie;
- w przypadku nowych urządzeń - gwarancja producenta urządzenia nie może obejmować okresu krótszego niż 24 miesiące od daty odbioru urządzenia przez użytkownika;
- urządzenia muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych i z tego tytułu Wykonawca odpowiadać będzie względem Zamawiającego na zasadach opisanych w Kodeksie cywilnym.
- w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie będzie przenosił na Zamawiającego jakichkolwiek autorskich praw majątkowych związanych z wykorzystaniem oprogramowania niezbędnego dla prawidłowej obsługi opasek bezpieczeństwa bądź urządzeń bezpieczeństwa, a wszelkiego rodzaju wymogi (ciężary) związane z koniecznością zgodnego z prawem korzystania z oprogramowania / systemu informatycznego niezbędnego dla realizacji przedmiotu umowy, będą obciążać Wykonawcę.
- Gwarancja nowych urządzeń bezpieczeństwa obejmować będzie wszelkie awarie / nieprawidłowe działanie urządzenia niewynikające z winy Zamawiającego lub użytkownika urządzenia;
- Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych napraw gwarancyjnych, zgłoszonych wad technicznych i innych problemów zgłoszonych przez użytkowników, a związanych z normalną eksploatacją urządzeń;
- Warunki wymiany opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa przez Wykonawcę oraz zasady zapewnienia przez Wykonawcę urządzeń zastępczych, przy założeniu że pkt a) – d) poniżej, dotyczą tylko Wykonawcy, który dostarczył opaski bezpieczeństwa lub inne urządzenia bezpieczeństwa:
- zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy wymiany urządzenia bezpieczeństwa na nowe, na koszt Wykonawcy, w przypadku wystąpienia trzech awarii tego samego urządzenia w okresie realizacji przedmiotu umowy;
- wszystkie czynności serwisowe, w tym przeglądy konserwacyjne w okresie gwarancji (w przypadku, gdy producent urządzeń bezpieczeństwa wymaga ich okresowego dokonywania celem prawidłowej eksploatacji) będą wykonywane przez Wykonawcę lub przez podmioty działające na jego zlecenie, bez naliczania jakichkolwiek opłat;
- w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w działaniu urządzenia, a także w całym okresie jego serwisowania przez Wykonawcę, ten zapewni na swój koszt urządzenie zastępcze na okres naprawy gwarancyjnej i okres jej serwisowania;
- w przypadku stwierdzenia wady ukrytej urządzenia bezpieczeństwa Wykonawca będzie zobowiązany do jej wymiany na nową w terminie 3 (trzech) dni roboczych od daty zgłoszenia tej wady przez Zamawiającego;
- w przypadku zgłoszenia awarii oprogramowania / systemu do obsługi urządzeń bezpieczeństwa Wykonawca zobowiązuje się do jej niezwłocznego usunięcia, przywrócenia funkcjonalności oprogramowania / systemu, tj. nie później niż w ciągu 24 (dwudziestu czterech) godzin od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego;
- zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości funkcjonowania odpowiednio urządzeń, systemu obsługującego urządzenia bądź konieczności wykonania zobowiązań gwarancyjnych lub serwisowych, przekazywane będą przez Zamawiającego drogą e – mail i telefoniczną;
- Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne świadczonych usług.
- Kompatybilność i integralność danych:
- oprogramowanie / system będzie kompatybilne z dostarczonymi urządzeniami i będzie dawać możliwość całodobowego monitorowania użytkownika opaski / urządzenia bezpieczeństwa;
- Wykonawca zapewni także kompatybilność oprogramowania / systemu obsługującego
opaski bezpieczeństwa zakupione przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” w edycji 2022 i 2023, a konkretnie dla urządzeń:
OPASKA TELEMETRYCZNA „HALO OPASKA”
OPASKA BEZPIECZEŃSTWA LIFE BAND NOVAMA CARE
- system monitoringu (centrum monitoringu) musi odbierać, rejestrować i przechowywać zdarzenia, o których mowa w pkt III, 5) lit. a – e powyżej (w tym datę i godzinę
ich wystąpienia); - w ramach usługi monitoringu, Wykonawca zobowiązany będzie także do odnotowania / udokumentowania / zapisu: momentu zgłoszenia alarmu, rozmów operatora z użytkownikiem, rejestru czynności jakie wykonał operator włącznie z czasem w jakim zostały przeprowadzone;
- w okresie realizacji usługi Wykonawca zapewni wsparcie techniczne dla oprogramowania urządzeń bezpieczeństwa (przez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie m.in. bieżące konsultacje telefoniczne związane z obsługą oprogramowania i opasek, aktualizacje oprogramowania, odpowiedzi na zapytania i problemy przesłane przez Zamawiającego drogą e-mail), w tym także dla opasek bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, Wykonawca może zmienić / ingerować w oprogramowanie obsługujące opaski bezpieczeństwa zakupione przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, bądź dokonać innych czynności serwisowych, pozwalających mu na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia;
- w okresie realizacji usługi Wykonawca zapewni zasięg umożliwiający użytkowanie urządzeń bezpieczeństwa przez każdego uczestnika Programu, w szczególności w miejscu jego zamieszkania;
- w przypadku braku zasięgu sieci umożliwiającej utrzymywanie łączności urządzeń bezpieczeństwa z centrum monitoringu w miejscu zamieszkania uczestnika Programu, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na swój koszt rozwiązania alternatywnego, zapewniającego możliwość sprawnego komunikowania się opasek / urządzeń z systemem (jeżeli warunki techniczne na takie rozwiązanie pozwolą).
- w przypadku wystąpienia takiej konieczności, Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla uczestników Programu, w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym,
- Wykonawca zagwarantuje, że personel obsługujący centrum monitoringu będzie posiadał stosowne przeszkolenia, dysponując profesjonalną wiedzą na temat świadczenia pomocy w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2024” , programu osłonowego Gminy Niepołomice „Korpus Wsparcia Seniorów gminy Niepołomice na rok 2024” oraz w ramach interwencji kryzysowej, o której mowa w ustawie o pomocy społecznej;
- kwalifikacje zawodowe personelu, o którym mowa w i) powyżej, muszą odpowiadać
i być zgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa (tak w zakresie świadczeń medycznych, świadczeń realizowanych przez pielęgniarkę, bądź medycznych świadczeń ratunkowych);
- W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:
- zakup i przekazanie uczestnikom Zamawiającemu na własność do 10 szt. nowych opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa;
- opłatę abonamentową umożliwiającą komunikacje urządzeń z centrum monitoringu na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r. (w tym urządzeń zakupionych przez Wykonawcę w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, bądź dostarczonych przez Wykonawcę w trybie zastępczym, o którym mowa w pkt II. 5) niniejszego zamówienia);
- usługę odpowiedniego skalibrowania oraz skonfigurowania urządzeń bezpieczeństwa
oraz odpowiedniego przeszkolenia (instruktażu) z obsługi urządzeń w miejscu zamieszkania uczestnika Programu bądź w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym (dotyczy tak zarówno dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń bezpieczeństwa, jak również tych, zakupionych przez Zamawiającego w ramach poprzedniej edycji Programu); - przeprowadzenie wraz Zamawiającym testów oprogramowania urządzeń bezpieczeństwa oraz testów potwierdzających prawidłowe działanie centrum monitoringu;
- dostęp funkcji urządzeń bezpieczeństwa do aplikacji na telefon/smartfon,
- darmowe aktualizacje oprogramowania urządzeń bezpieczeństwa.
- system monitoringu wraz z personelem obsługującym (centrum monitoringu,
które będzie odbierać, rejestrować i przechowywać zdarzenia zarejestrowane przez opaskę bezpieczeństwa, a także personel reagujący na zgłoszenia generowane przez opaskę, całodobowo, przez siedem dni w tygodniu;
- Termin wykonania zamówienia i jego zakres – od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r., z zastrzeżeniem że zawarcie umowy z Wykonawcą bądź jej realizacja w późniejszych okresach będą całkowicie uzależnione od pozytywnego rozpatrzenia i realizacji wniosku Zamawiającego na otrzymanie środków finansowych w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2024”. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamówionych nowych opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa, bądź zmniejszenia ilości przyłączanych do systemu informatycznego (sieci) Wykonawcy opasek / urządzeń bezpieczeństwa nabytych przez Zamawiającego w ramach poprzednich edycji programu „Korpus Wsparcia Seniorów” (edycja 2023 i 2024),
a to w sytuacji uzyskania dotacji w mniejszej niż zawnioskowana przez Zamawiającego wysokości, bądź uzyskania przez Zamawiającego dotacji w mniejszej wysokości niż cena całkowita realizacji zadania, wskazana w wybranej w niniejszym postępowaniu oferty.
- Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe.
- Kryterium wyboru ofert:
- Cena oferty: 75%;
- Doświadczenie Wykonawcy: 25%.
- Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto każdej części zamówienia zawarta
w ofercie oraz udokumentowane doświadczenie Wykonawcy - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada, co najmniej roczne doświadczenie w zakresie świadczenia usług teleopieki świadczonej w systemie całodobowym (24h/7/365). - Na potwierdzenie w/w doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne dokumenty tj. umowy, referencje.
- Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto każdej części zamówienia zawarta
Nr kryterium |
Wzór |
1 |
Cena Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof - cena podana w ofercie |
2 |
Doświadczenie W kryterium oceniane będzie dotychczasowe doświadczenie w zakresie świadczenia usługi teleopieki w systemie całodobowym. Doświadczenie będzie oceniane na podstawie ilości lat świadczenia usługi teleopieki. Maksymalnie w tym kryterium Wykonawca może otrzymać 25 punktów. Lp. Lata doświadczenia Liczba punktów 1. od roku do 2 lat 10 2. 3 - 4 lat 20 3. od 5 lat i więcej 25 W kryterium wartości będą zaniżane w dół tj. np., co do zasady liczba 2 lata i 9 miesięcy będzie traktowana, jako 2 lata. Okres ten liczony będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o realizowaniu usługi w zakresie świadczenia usług teleopieki, nie więcej jednak niż lata prowadzenia działalności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. |
Po dokonaniu oceny przyznane punkty z każdej części z osobna zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1, wypełniając odpowiednie części formularza.
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
w jednym egzemplarzu, podpisaną i zaopatrzoną w pieczęć przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. - Oferenci zobowiązaniu są do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi w zaproszeniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie, określając ceny jednostkowe oraz cenę za całość wykonania zamówienia.
- Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
- Miejsce i termin składania ofert.
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 (tak wraz z załącznikami), w terminie do 15 marca 2024 r., w siedzibie Zamawiającego,tj. w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Bocheńska 26;
32 – 005 Niepołomice, na dzienniku podawczym jednostki w godzinach: poniedziałek – piątek od 7:00 do 15: 00. - Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami można przesłać także:
- za pośrednictwem operatora pocztowego / posłańca na adres: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Bocheńska 26; 32 – 005 Niepołomice, z dopiskiem na kopercie: „Oferta Korpus Wsparcia Seniora 2024 r.”, z uwzględnieniem obostrzeń dla zachowania formy pisemnej lub;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mgops@niepolomice.eu, z uwzględnieniem obostrzeń przewidzianych w art. 781 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm.). W przypadku złożenia oferty przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, adnotacje, o których mowa w pkt a) powyżej należy zamieścić w tytule wiadomości e – mail;
- Forma pisemna i elektroniczna oferty, została zastrzeżona pod rygorem jej nieważności.
- Przy ocenie zachowania przez Wykonawcę terminu do składania ofert liczyć się będzie data wpływu oferty na dziennik podawczy Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, a w przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, data zarejestrowania wpływu korespondencji w systemie poczty elektronicznej Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach.
- Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w terminie do 14 dni roboczych licząc od ostatniego dnia terminu do składania ofert.
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Ośrodka, w Biuletynie Informacji Publicznej Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
- Osoba uprawniona do udzielania informacji w niniejszej sprawie:
Radca Prawny Grzegorz Rajski, tel. 608 – 165 - 987 (pokój 10);
- Informacje dodatkowe:
- oferty złożone po terminie i wypełnione niepoprawnie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.
- Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo nawiązania kontaktu jedynie z wyłonionym Wykonawcą, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
- zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo unieważnienia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
- koszt udziału w postępowaniu ponosi tylko i wyłącznie oferent, bez możliwości dochodzenia roszczeń z tego tytułu od Zamawiającego.
- ewentualne pytania oferentów zainteresowanych uczestnictwem w niniejszym postępowaniu, odpowiedzi Zamawiającego, w tym skutkujące zmianą przedmiotu i zakresu zamówienia nie wpływają na przedłużenie terminu do składania ofert, chyba że Zamawiający postanowi inaczej.
- Załączniki:
- Formularz ofertowy;