Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Rozmiar czcionek: A A+ A++ | Zmień kontrast
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Niepołomice

Zapytanie ofertowe - Korpus Wsparcia Seniora 2024 (opaski / urządzenia bezpieczeństwa)

Utworzono dnia 11.03.2024

Dyrektor Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach zaprasza do składania ofert na usługę "Zakup urządzeń pozwalających realizować usługę „opieka na odległość” na rzecz osób w wieku 60 + z terenu gminy Niepołomice, przy wykorzystaniu tzw. „opasek bezpieczeństwa” lub innych „urządzeń bezpieczeństwa”, a także usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieki na odległość””

Poniżej pełna treść ogłoszenia:

Niepołomice, dnia 11 marca 2024 r.

MGOPS-26-1/2024

Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E
dotyczy zamówienia publicznego,

którego wartość nie przekracza kwoty 130. 000, 00 zł

Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach

zaprasza do złożenia oferty na:

"Zakup urządzeń pozwalających realizować usługę „opieka na odległość” na rzecz osób w wieku 60 + z terenu gminy Niepołomice, przy wykorzystaniu tzw. „opasek bezpieczeństwa” lub innych „urządzeń bezpieczeństwa”, a także usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi  „opieki na odległość””

  1. Tryb udzielenia zamówienia publicznego.
  1. Zamówienie prowadzone jest wyłącznie na zasadach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  2. Wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza od kwoty 130. 000, 00 zł, dlatego też do zapytania tego, nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.).
  3. Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach zastrzega na swoją rzecz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wybory najkorzystniejszej oferty.
  4. Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach zastrzega na swoją rzecz, prawo do zmiany lub odwołania warunków zapytania, także przez upływem terminu do składania ofert.
  5. W związku z koniecznością zachowania spójności, kompatybilności i bezpieczeństwa usług  będących przedmiotem niniejszego zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  1.  Opis przedmiotu zamówienia.
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. zakup wraz z dostawą do 10 sztuk urządzeń do świadczenia usługi „opieki na odległość”, tzw. „opasek bezpieczeństwa” lub „innych urządzeń bezpieczeństwa”, dla osób w wieku 60+ z terenu Gminy Niepołomice;
  2. zakup usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieki na odległość”, dzięki urządzeniom dostarczonym przez Wykonawcę, o których mowa lit. a) powyżej;
  3. zakup usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieka na odległość” za pomocą do 150 sztuk opasek bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” w edycji na rok 2022 i 2023;
  1. Centrum monitoringu musi pracować 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu, przez cały okres realizacji umowy, nadzorując, rejestrując i przyjmując zgłoszenia alarmowe przesyłane przez „opaski bezpieczeństwa” i „urządzenia bezpieczeństwa”, a także podejmować interwencje w odpowiedzi na w/w zgłoszenia.
  2. W ramach dostawy do 10 sztuk nowych „opasek bezpieczeństwa” lub „innych urządzeń bezpieczeństwa”, Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić kompatybilne, specjalistyczne oprogramowanie do nich, wraz z usługą obsługi telekomunikacyjnej / teleinformatycznej systemu „opieki na odległość”. W tym celu, Wykonawca skorzysta z odpowiednich licencji, bądź własnych autorskich praw majątkowych.
  3. Z zastrzeżeniem pkt 5) poniżej, w ramach dostawy usługi obejmującej całodobową obsługę przez centrum monitoringu, systemu teleinformatycznego pozwalającego na realizację usługi „opieka na odległość” za pomocą opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia kompatybilnego, specjalistycznego oprogramowania do nich, wraz z usługą obsługi telekomunikacyjnej / teleinformatycznej systemu „opieki na odległość”. Oprogramowanie do opasek bezpieczeństwa, o których mowa w zdaniu poprzednim (ewentualnie odpowiedni system informatyczny) Wykonawca zapewni, korzystając z odpowiednich licencji na korzystanie z autorskich praw majątkowych, bądź z własnych autorskich praw majątkowych.
  4. W przypadku braku możliwości wgrania do opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023 oprogramowania, którym dysponuje Wykonawca (niezależnie z jakich przyczyn), ten będzie mógł zapewnić własne opaski bezpieczeństwa / urządzenia bezpieczeństwa, które zostaną udostępnione  / użyczone osobom wskazanym przez Zamawiającego na czas realizacji przedmiotu zamówienia (tak w celu realizacji usługi opieki na odległość przy wykorzystaniu centrum monitoringu). W takim przypadku, cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt II. 1) lit. c., nie ulegnie podwyższeniu, a ilekroć w niniejszym zamówieniu mowa jest o opaskach bezpieczeństwa / urządzeniach bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, należy przez to rozumieć także opaski bezpieczeństwa / urządzenia bezpieczeństwa, dostarczone przez Wykonawcę, w trybie zastępczym, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
  5. Gdy wystąpi taka potrzeba, Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia użytkowników z obsługi dostarczonych opasek bezpieczeństwa lub innych urządzeń bezpieczeństwa. Szkolenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, obejmować może także obsługę opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa zakupionych przez Wykonawcę w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, a to z uwzględnieniem oprogramowania / systemu informatycznego obsługującego te urządzenia, dostarczonego przez Wykonawcę.
  6. Dostarczone przez Wykonawcę opaski bezpieczeństwa  lub inne urządzenia bezpieczeństwa muszą być połączone z usługą operatora pomocy (centrum monitoringu) przez 7 dni w tygodniu, całodobowo, przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Zastrzeżenie to dotyczy także opasek bezpieczeństwa zakupionych przez Wykonawcę w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, bądź zabezpieczonych przez Wykonawcę w trybie zastępczym, o którym mowa w pkt 5) powyżej.
  7. Usługa dostawy opasek bezpieczeństwa lub innych urządzeń bezpieczeństwa oraz usługa prowadzenia i utrzymania centrum monitoringu dla obsługi opasek bezpieczeństwa i urządzeń bezpieczeństwa dostarczonych na podstawie niniejszego postępowania, a także zamówienia zrealizowanego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” w edycji na 2022 i 2023, będzie realizowana w zgodzie i na podstawie założeń Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2024” oraz programu osłonowego Gminy Niepołomice „Korpus Wsparcia Seniorów gminy Niepołomice na rok 2024”.
  1. Informacje dotyczące dostarczanych opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa;
  1. Stan dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń - fabrycznie nowe, bardzo dobrej jakości;
  2. Stan dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń w trybie zastępczym, o którym mowa w pkt II. 5) niniejszego zamówienia – używane, jednak w bardzo dobrym stanie technicznym bądź nowe – bardzo dobrej jakości;
  3. Rodzaj zapięcia - jak najłatwiejsze, z możliwością regulacji długości paska;
  4. Identyfikacja urządzenia - opaska musi posiadać indywidualny i niepowtarzalny numer seryjny lub numer IMEI;
  5. Dostarczane urządzenia muszą zapewniać użytkownikowi możliwość skorzystania z następujących funkcji:
  1. przycisk bezpieczeństwa – sygnał  SOS (przycisk umożliwiający połączenie się ze stale gotową do interwencji centralą);
  2. detektor upadku;
  3. lokalizator GPS;
  4. funkcje umożliwiające komunikowanie się z centrum obsługi i opiekunami;
  5. funkcje monitorujące podstawowe czynności życiowe (puls i saturacja);
  1. Dostarczane urządzenia, mogą zapewniać użytkownikowi możliwość skorzystania z funkcji dodatkowych, niewymienionych w pkt 5) powyżej, w tym między innymi takich jak czujnik zdjęcia i założenia urządzenia, czy też możliwość monitorowania czasu realizowanej opieki przez osoby świadczące usługi opiekuńcze lub pomoc sąsiedzką;
  2. Dostarczane urządzenia muszą generować komunikaty głosowe, które będą informować użytkowników o włączeniu i wyłączeniu opaski, a także konieczności naładowania baterii w opasce / urządzeniu.
  3. Wymagania dotyczące baterii w nowych opaskach bezpieczeństwa / urządzeniach bezpieczeństwa:
  1. czas działania urządzeń w stanie czuwania, bez żadnych działań ze strony użytkownika (jak np. wykonywanie połączeń) - minimum 48 godzin;
  2. żywotność baterii na oferowanym poziomie co najmniej 2 lata;
  3. czas jednego pełnego ładowania urządzenia nie dłużej niż 4 godziny;
  4. każde urządzenie musi posiadać ładowarkę sieciową przystosowaną do użytkowania w polskiej sieci energetycznej (230 V) oraz w gniazdkach używanych w Polsce
    (typ C lub E).
  1. Serwis i gwarancja dostarczanych opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa:
  1. dostarczone przez Wykonawcę urządzenia muszą być serwisowane przez Wykonawcę lub podmioty działające na jego zlecenie;
  2. w przypadku nowych urządzeń - gwarancja producenta urządzenia nie może obejmować okresu krótszego niż 24 miesiące od daty odbioru urządzenia przez użytkownika;
  3. urządzenia muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych i z tego tytułu Wykonawca odpowiadać będzie względem Zamawiającego na zasadach opisanych w Kodeksie cywilnym.
  4. w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca nie będzie przenosił na Zamawiającego jakichkolwiek autorskich praw majątkowych związanych z wykorzystaniem oprogramowania niezbędnego dla prawidłowej obsługi opasek bezpieczeństwa bądź urządzeń bezpieczeństwa, a wszelkiego rodzaju wymogi (ciężary) związane z koniecznością zgodnego z prawem korzystania z oprogramowania / systemu informatycznego niezbędnego dla realizacji przedmiotu umowy, będą obciążać Wykonawcę.
  5. Gwarancja nowych urządzeń bezpieczeństwa obejmować będzie wszelkie awarie / nieprawidłowe działanie urządzenia niewynikające z winy Zamawiającego lub użytkownika urządzenia;
  6. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych napraw gwarancyjnych, zgłoszonych wad technicznych i innych problemów zgłoszonych przez użytkowników, a związanych z normalną eksploatacją urządzeń;
  1. Warunki wymiany opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa przez Wykonawcę oraz zasady zapewnienia przez Wykonawcę urządzeń zastępczych, przy założeniu że pkt a) – d) poniżej, dotyczą tylko Wykonawcy, który dostarczył opaski bezpieczeństwa lub inne urządzenia bezpieczeństwa:
  1. zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawcy wymiany urządzenia bezpieczeństwa na nowe, na koszt Wykonawcy, w przypadku wystąpienia trzech awarii tego samego urządzenia w okresie realizacji przedmiotu umowy;
  2. wszystkie czynności serwisowe, w tym przeglądy konserwacyjne w okresie gwarancji (w przypadku, gdy producent urządzeń bezpieczeństwa wymaga ich okresowego dokonywania celem prawidłowej eksploatacji) będą wykonywane przez Wykonawcę lub przez podmioty działające na jego zlecenie, bez naliczania jakichkolwiek opłat;
  3. w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w działaniu urządzenia, a także w całym okresie jego serwisowania przez Wykonawcę, ten zapewni na swój koszt urządzenie zastępcze na okres naprawy gwarancyjnej i okres jej serwisowania;
  4. w przypadku stwierdzenia wady ukrytej urządzenia bezpieczeństwa Wykonawca będzie zobowiązany do jej wymiany na nową w terminie 3 (trzech) dni roboczych od daty zgłoszenia tej wady przez Zamawiającego;
  5. w przypadku zgłoszenia awarii oprogramowania / systemu do obsługi urządzeń bezpieczeństwa Wykonawca zobowiązuje się do jej niezwłocznego usunięcia, przywrócenia funkcjonalności oprogramowania / systemu, tj. nie później niż w ciągu 24 (dwudziestu czterech) godzin od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego;
  6. zgłoszenia dotyczące nieprawidłowości funkcjonowania odpowiednio urządzeń, systemu obsługującego urządzenia bądź konieczności wykonania zobowiązań gwarancyjnych lub serwisowych, przekazywane będą przez Zamawiającego drogą e – mail i telefoniczną;
  7. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne świadczonych usług.
  1. Kompatybilność i integralność danych:
  1. oprogramowanie / system będzie kompatybilne z dostarczonymi urządzeniami i będzie dawać możliwość całodobowego monitorowania użytkownika opaski / urządzenia bezpieczeństwa;
  2. Wykonawca zapewni także kompatybilność oprogramowania / systemu obsługującego
    opaski bezpieczeństwa zakupione przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” w edycji 2022 i 2023, a konkretnie dla urządzeń:

OPASKA TELEMETRYCZNA „HALO OPASKA”

OPASKA BEZPIECZEŃSTWA LIFE BAND NOVAMA CARE

  1. system monitoringu (centrum monitoringu) musi odbierać, rejestrować i przechowywać zdarzenia, o których mowa w pkt III, 5) lit. a – e powyżej (w tym datę i godzinę
    ich wystąpienia);
  2. w ramach usługi monitoringu, Wykonawca zobowiązany będzie także do odnotowania / udokumentowania / zapisu: momentu zgłoszenia alarmu, rozmów operatora z użytkownikiem, rejestru czynności jakie wykonał operator włącznie z czasem w jakim zostały przeprowadzone;
  3. w okresie realizacji usługi Wykonawca zapewni wsparcie techniczne dla oprogramowania urządzeń bezpieczeństwa (przez wsparcie techniczne Zamawiający rozumie m.in. bieżące konsultacje telefoniczne związane z obsługą oprogramowania i opasek, aktualizacje oprogramowania, odpowiedzi na zapytania i problemy przesłane przez Zamawiającego drogą e-mail), w tym także dla opasek bezpieczeństwa zakupionych przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, Wykonawca może zmienić / ingerować w oprogramowanie obsługujące opaski bezpieczeństwa zakupione przez Zamawiającego w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, bądź dokonać innych czynności serwisowych, pozwalających mu na prawidłową realizację przedmiotu zamówienia;
  4. w okresie realizacji usługi Wykonawca zapewni zasięg umożliwiający użytkowanie urządzeń bezpieczeństwa przez każdego uczestnika Programu, w szczególności w miejscu jego zamieszkania;
  5. w przypadku braku zasięgu sieci umożliwiającej utrzymywanie łączności urządzeń bezpieczeństwa z centrum monitoringu w miejscu zamieszkania uczestnika Programu, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na swój koszt rozwiązania alternatywnego, zapewniającego możliwość sprawnego komunikowania się opasek / urządzeń z systemem (jeżeli warunki techniczne na takie rozwiązanie pozwolą).
  6. w przypadku wystąpienia takiej konieczności, Wykonawca przeprowadzi szkolenie instruktażowe dla uczestników Programu, w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym,
  7. Wykonawca zagwarantuje, że personel obsługujący centrum monitoringu będzie posiadał stosowne przeszkolenia, dysponując profesjonalną wiedzą na temat świadczenia pomocy w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2024” , programu osłonowego Gminy Niepołomice „Korpus Wsparcia Seniorów gminy Niepołomice na rok 2024” oraz w ramach interwencji kryzysowej, o której mowa w ustawie o pomocy społecznej;
  8. kwalifikacje zawodowe personelu, o którym mowa w i) powyżej, muszą odpowiadać
    i być zgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa (tak w zakresie świadczeń medycznych, świadczeń realizowanych przez pielęgniarkę, bądź medycznych świadczeń ratunkowych);
  1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni:
  1. zakup i przekazanie uczestnikom Zamawiającemu na własność do 10  szt. nowych opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa;
  2. opłatę abonamentową umożliwiającą komunikacje urządzeń z centrum monitoringu na okres od podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r. (w tym urządzeń zakupionych przez Wykonawcę w ramach Programu „Korpus Wsparcia Seniora” edycja 2022 i 2023, bądź dostarczonych przez Wykonawcę w trybie zastępczym, o którym mowa w pkt II. 5) niniejszego zamówienia);
  3. usługę odpowiedniego skalibrowania oraz skonfigurowania urządzeń bezpieczeństwa
    oraz odpowiedniego przeszkolenia (instruktażu) z obsługi urządzeń w miejscu zamieszkania uczestnika Programu bądź w miejscu i terminie uzgodnionym z Zamawiającym (dotyczy tak zarówno dostarczonych przez Wykonawcę urządzeń bezpieczeństwa, jak również tych, zakupionych przez Zamawiającego w ramach poprzedniej edycji Programu);
  4. przeprowadzenie wraz Zamawiającym testów oprogramowania urządzeń bezpieczeństwa oraz testów potwierdzających prawidłowe działanie centrum monitoringu;
  5. dostęp funkcji urządzeń bezpieczeństwa do aplikacji na telefon/smartfon,
  6. darmowe aktualizacje oprogramowania urządzeń bezpieczeństwa.
  7. system monitoringu wraz z personelem obsługującym (centrum monitoringu,
    które będzie odbierać, rejestrować i przechowywać zdarzenia zarejestrowane przez opaskę bezpieczeństwa, a także personel reagujący na zgłoszenia generowane przez opaskę, całodobowo, przez siedem dni w tygodniu;
  1. Termin wykonania zamówienia i jego zakres – od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r., z zastrzeżeniem że zawarcie umowy z Wykonawcą bądź jej realizacja w późniejszych okresach będą całkowicie uzależnione od pozytywnego rozpatrzenia i realizacji wniosku Zamawiającego na otrzymanie środków finansowych w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Korpus Wsparcia Seniorów na rok 2024”. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamówionych nowych opasek bezpieczeństwa / urządzeń bezpieczeństwa, bądź zmniejszenia ilości przyłączanych do systemu informatycznego (sieci) Wykonawcy opasek / urządzeń bezpieczeństwa nabytych przez Zamawiającego w ramach poprzednich edycji programu „Korpus Wsparcia Seniorów” (edycja 2023 i 2024),
    a to w sytuacji uzyskania dotacji w mniejszej niż zawnioskowana przez Zamawiającego wysokości, bądź uzyskania przez Zamawiającego dotacji w mniejszej wysokości niż cena całkowita realizacji zadania, wskazana w wybranej w niniejszym postępowaniu oferty.
  1. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i ich wagi procentowe.
    1. Kryterium wyboru ofert:
  1. Cena oferty: 75%;
  2. Doświadczenie Wykonawcy: 25%.
    1. Przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana cena brutto każdej części zamówienia zawarta
      w ofercie oraz udokumentowane doświadczenie Wykonawcy - Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada, co najmniej roczne doświadczenie w zakresie świadczenia usług teleopieki świadczonej w systemie całodobowym (24h/7/365).
    2. Na potwierdzenie w/w doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne dokumenty tj. umowy, referencje.

Nr kryterium

Wzór

1

Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:

- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert

- Cof - cena podana w ofercie

2

Doświadczenie

W kryterium oceniane będzie dotychczasowe doświadczenie w zakresie świadczenia usługi teleopieki w systemie całodobowym. Doświadczenie będzie oceniane na podstawie ilości lat świadczenia usługi teleopieki. Maksymalnie w tym kryterium Wykonawca może otrzymać 25 punktów.

Lp. Lata doświadczenia                          Liczba punktów

1. od roku do 2 lat                                                 10

2. 3 - 4 lat                                                              20

3. od 5 lat i więcej                                                 25

W kryterium wartości będą zaniżane w dół tj. np., co do zasady liczba 2 lata i 9 miesięcy będzie traktowana, jako 2 lata.

Okres ten liczony będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o realizowaniu usługi w zakresie świadczenia usług teleopieki, nie więcej jednak niż lata prowadzenia działalności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

 

Po dokonaniu oceny przyznane punkty z każdej części z osobna zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

  1. Opis sposobu przygotowania oferty.
  1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1, wypełniając odpowiednie części formularza.
  2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
    w jednym egzemplarzu, podpisaną i zaopatrzoną w pieczęć przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
  3. Oferenci zobowiązaniu są do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi w zaproszeniu ofertowym i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie, określając ceny jednostkowe oraz cenę za całość wykonania zamówienia.
  4. Ceny podane w ofercie mają być wyrażone cyfrowo i słownie.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert.
  1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 (tak wraz z załącznikami), w terminie do 15 marca 2024 r., w siedzibie Zamawiającego,tj. w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Bocheńska 26;
    32 – 005 Niepołomice, na dzienniku podawczym jednostki w godzinach: poniedziałek – piątek od 7:00 do 15: 00.
  2. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami można przesłać także:
  1. za pośrednictwem operatora pocztowego / posłańca na adres: Miejsko – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Niepołomicach, ul. Bocheńska 26; 32 – 005 Niepołomice, z dopiskiem na kopercie: „Oferta Korpus Wsparcia Seniora 2024 r.”, z uwzględnieniem obostrzeń dla zachowania formy pisemnej lub;
  2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: mgops@niepolomice.eu, z uwzględnieniem obostrzeń przewidzianych w art. 781 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 z późn. zm.). W przypadku złożenia oferty przy wykorzystaniu poczty elektronicznej, adnotacje, o których mowa w pkt a) powyżej należy zamieścić w tytule wiadomości e – mail;
  1. Forma pisemna i elektroniczna oferty, została zastrzeżona pod rygorem jej nieważności.
  2. Przy ocenie zachowania przez Wykonawcę terminu do składania ofert liczyć się będzie data wpływu oferty na dziennik podawczy Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, a w przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty elektronicznej, data zarejestrowania wpływu korespondencji w systemie poczty elektronicznej Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach.
  3. Rozstrzygnięcie konkursu ofert nastąpi w terminie do 14 dni roboczych licząc od ostatniego dnia terminu do składania ofert.
  4. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Ośrodka, w Biuletynie Informacji Publicznej Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Niepołomicach, a także na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
  1. Osoba uprawniona do udzielania informacji w niniejszej sprawie:

Radca Prawny Grzegorz Rajski, tel. 608 – 165 - 987 (pokój 10);

  1. Informacje dodatkowe:
    1. oferty złożone po terminie i wypełnione niepoprawnie nie będą brane pod uwagę i nie będą zwracane do kierującego ofertę.
    2. Zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo nawiązania kontaktu jedynie z wyłonionym Wykonawcą, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty.
    3. zamawiający zastrzega na swoją rzecz prawo unieważnienia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
    4. koszt udziału w postępowaniu ponosi tylko i wyłącznie oferent, bez możliwości dochodzenia roszczeń z tego tytułu od Zamawiającego.
    5. ewentualne pytania oferentów zainteresowanych uczestnictwem w niniejszym postępowaniu, odpowiedzi Zamawiającego, w tym skutkujące zmianą przedmiotu i zakresu zamówienia nie wpływają na przedłużenie terminu do składania ofert, chyba że Zamawiający postanowi inaczej.
  1. Załączniki:
    1. Formularz ofertowy;

ZAŁĄCZNIKI:

UWAGA!

UWAGA!!! ZWROT VAT ZA GAZ. Wniosek należy złożyć do 30 września 2024 r. lub w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury dokumentującej dostarczenie paliw gazowych.

UWAGA! Nowe druki do świadczeń rodzinnych obowiązujące od 1.01.2024r.

UWAGA! Dodatek osłonowy na 2024 rok - DRUK

UWAGA! Świadczenie REFUNDACJA PODATKU VAT ZA GAZ za 2023 roku - KLIKNIJ MNIE PO WIĘCEJ

ŚWIADCZENIA RODZINNE i FUNDUSZ ALIMENTACYJNY:

  1. Od 1 lipca 2023r. do 30 listopada 2023r. można będzie składać wnioski o Zasiłek Rodzinny na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.
  2. Od 1 lipca 2023 r. do 31 października 2023r. można będzie składać wnioski o Fundusz alimentacyjny na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej w oddziale MGOPS. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.
  3. Od 1 lipca 2023r. do 30 listopada 2023r. można będzie składać wnioski o Specjalny Zasiłek Opiekuńczy na okres 2023-2024 w formie elektronicznej a od 1 sierpnia 2023r. w formie papierowej. Po tym terminie zasiłek kontynuowany będzie od miesiąca złożenia wniosku.

Ponadto przypominamy Świadczenie Wychowawcze 500+ realizuje ZUS. W okresie od 1 lutego do 31 maja 2023 roku, należało złożyć wniosek do ZUS o przedłużenie Świadczenia Wychowawczego 500+ na okres zasiłkowy, który zaczyna się od 1 czerwca 2023 roku do 31 maja 2024 roku. 

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Licznik odwiedzin:

W tym tygodniu: 3

W poprzednim tygodniu: 498

W tym miesiącu: 2017

W poprzednim miesiącu: 2100

Wszystkich: 295050